zaterdag 7 juni 2014

Uitgever gezocht voor samenwerking

07 juni 2014: de verkoop van het boek in ons printcenter verloopt redelijk vlot. Doch de reactie van mogelijke verdelers (uitgevers & media) blijven uit. Ik heb in het totaal meer dan 600 boekenwinkels en bibliotheken aangeschreven. Daarvan heeft ongeveer een 10-tal gereageerd door een bestelling te plaatsen. Zelf een boek uitgeven loopt blijkbaar iets minder vlot dan gedacht. Om mijn boek in de boekenwinkels te krijgen verwijst men mij steeds naar bestaande uitgevers. Tevens laat men mij van boek.be uit weten dat ik mijn boek niet zelf mag promoten (eigen stand) op de komende boekenbeurs zonder een samenwerking met een bestaande uitgever? When the going gets tough the tough get going! Niet te snel opgeven is hier de boodschap. Wanneer bij deze een uitgever zich geroepen voelt om mij te steunen... I'm so Luckie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten